Obchodní podmínky Vánoce 2017

PODMÍNKY PŘI VÝMĚNĚ ČI VRÁCENÍ ZBOŽÍ DO 15.1.2018 POSTUP VRÁCENÍ / VÝMĚNY ZBOŽÍ VÁNOCE 2017

Jak postupovat při výměně nebo vrácení zboží? Jaké jsou podmínky, aby bylo možné zboží vyměnit nebo vrátit? Pokud se vánoční dárek nebude obdarovanému líbit, lze jej vyměnit či vrátit do 15.1.2018. JAK POSTUPOVAT PŘI VÝMĚNĚ NEBO VRÁCENÍ ZBOŽÍ?

Postup při výměně / vrácení zboží nakoupené a poslané eshopem do 15.1.2018:

1) Nepoužité zboží vložte do původní krabice spolu s kopií faktury a nálepkami,neustřihnutou visačkou a návody (pokud byly součástí balení).

2) Krabici vhodně zabalte, aby při přepravě nedošlo k jejímu poškození či poškození jejího obsahu. K tomuto účelu nejlépe poslouží obalová fólie, papír, igelitová taška či větší krabice. (nepřelepujte prosím originální krabičku od peněženek,manikur apod.)

3) Zabalené zboží odešlete do našeho skladu na adrese: Euforia s.r.o., Na louži 939/5, 101 00, Praha 10 - Vršovice  nebo přineste osobně do našich kamenných obchodů. V žádném případě neposílejte zboží na dobírku! V tomto případě nebude převzato! (Doporučujeme proto zboží zaslat doporučeně a pojistit na cenu zboží)

4) Na e-mail mendosinashop@gmail.com nás informujte, že zboží zasíláte zpět. V e-mailu prosím uveďte číslo objednávky, a poté číslo zboží za které chcete vyměnit nebo případné číslo účtu, pokud chcete zboží vrátit. Po přijetí zboží provedeme jeho kontrolu a budeme Vás informovat e-mailem o očekávaném termínu vyřízení.

Doba výměny zboží je závislá na aktuálních skladových zásobách, máme-li zboží skladem..

O odeslání zboží zpět k Vám budete také informováni e-mailem. Ve vlastním zájmu doporučujeme balík pojistit ve výši ceny zboží. (Tuto službu Vám nabídnou na poště při odesílání balíku) Pokud bude balík ztracen nebo znehodnocen při přepravě, budete moci balík s podacím lístkem vyreklamovat a získat tak své peníze zpětVe vlastním zájmu doporučujeme balík pojistit ve výši ceny zboží. (Tuto službu Vám nabídnou na poště při odesílání balíku) Pokud bude balík ztracen nebo znehodnocen při přepravě, budete moci balík s podacím lístkem vyreklamovat a získat tak své peníze zpět. Pokud Vám bylo zboží zasláno a Vy přesto chcete vrátit zboží v naší kamenné provozovně, postupujte podle instrukcí vrácení zboží v kamenné prodejně!

Postup při výměně / vrácení zboží koupené v kamenné prodejně (a to i pro prodeje z eshopu) do 15.1.2018:

1) Nepoužité zboží přineste spolu s kopií faktury, nálepkami,neustřihnutou visačkou a návody (pokud byly součástí balení).

2) V prodejně požádejte obsluhu o výměnu/vrácení zboží a zboží předejte (nepřelepujte prosím originální krabičku od peněženek,manikur apod.)

3) Pokud bude zboží v pořádku, bude Vám vystaven doklad o převzetí zboží. V žádném případě nevyžadujte vrácení hotovosti. Prodejny nejsou zařízeny na vydávání hotovosti. Pokud bude probíhat výměna, bude Vám vystaven nový prodejní doklad z odečtenou částkou původního zboží.

4) Na e-mail mendosinashop@gmail.com nás informujte, že zboží jste odevzdali zpět, číslo vratky, kde jste zboží odevzdali, číslo objednávky a faktury, a účet, na který se Vám mají poslat peníze za zboží.

JAKÉ JSOU PODMÍNKY, ABY BYLO MOŽNÉ ZBOŽÍ VYMĚNIT NEBO VRÁTIT?

1) Zboží je nutné vrátit/vyměnit do 15.1.2018 od jeho převzetí.

2) Zboží musí být nenošené a schopné dalšího prodeje.

3) Zboží musí být zabaleno do původního obalu, který nesmí být znehodnocen. (Například přelepením lepící páskou, pro účel dopravy)

4) Zboží nesmí být z Vaší strany jakkoli poškozeno nebo znehodnoceno.

KTERÉ ZBOŽÍ NELZE VRÁTIT?

1) Zboží, které bylo nošené, poškozené nebo bez originálních visaček, etiket a obalu.

2) Večerní a společenské kabelky.

3) Zboží, které bylo zakoupené před datem 25.10.2017 a po 31.12.2017.

4) Je povolena jen jedna výměna.

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.