Reklamace/Odstoupení od smlouvy
Informace k uplatnění reklamace či odstoupení od smlouvy
Reklamace
V případě, že chcete uplatnit reklamaci na vámi zakoupené zboží, prosíme o splnění následujících kroků:
- Vyplňte prosím reklamační list, který je ke stažení ZDE.
- Vyplněný reklamační list spolu se zbožím zašlete na naši adresu:
EUFORIA, s. r. o.
Na louži 939/5
101 00 Praha 10
Případně je odneste na některou z našich prodejen:
Premium Outlet Prague Airport
prodejna DELSEY
Ke kopanině 421
252 67 Tuchoměřice
Můžete nám také zaslat e-mail na obchod@mendosinashop.cz, kde nám zašlete vyplněný reklamační list, nebo číslo faktury, případně objednávky, popis závady a přiložte fotografie poškození. Upozorňujeme, že i přesto vás můžeme požádat o zaslání zboží na naši adresu k dalšímu posouzení.
Obecná poučení k uplatnění reklamace:
- Záruka se vztahuje na vady zboží, které se projeví po převzetí zboží kupujícím během záruční doby
- Záruční doba je 24 měsíců (pokud není uvedeno jinak) a začíná běžet dnem převzetí věci kupujícím
- Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně po vyskytnutí závady, aby nedošlo k jejímu rozšíření a v jejím důsledků k zamítnutí reklamace
- Prodávající nezodpovídá za běžné opotřebení věci
- Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě
- Pokud kupující uplatní reklamaci zboží osobně u prodávajícího, je také povinen si zboží (opravené, vyměněné, popřípadě zboží v původním stavu, pokud byla reklamace zamítnuta) osobně převzít; reklamace je vyřízena v den, kdy je zboží připraveno v místě uplatnění reklamace k vyzvednutí kupujícím
- Pokud kupující uplatní reklamaci zboží zasláním na adresu prodávajícího, tak prodávající taktéž zašle zboží (opravené, vyměněné, popřípadě zboží v původním stavu, pokud byla reklamace zamítnuta) zpět kupujícímu; reklamace je vyřízena v den, kdy prodávající předá zboží přepravci s dodáním na adresu kupujícího uvedenou v reklamaci
- Při vrácení zboží přepravcem, prosíme o řádné zabalení, aby nedošlo k jeho poškození
- Zboží zasílané na reklamaci nelze zasílat na dobírku; v takovém případě prodávající zásilku nepřevezme
- Více v našich Obchodních podmínkách
Odstoupení od smlouvy
Jako spotřebitel máte právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu do 14 dní od nákupu. V případě, že tak chcete učinit, prosíme o splnění těchto kroků:
- Vyplňte prosím Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, který je ke stažení ZDE.
- Vyplněný formulář spolu se zbožím zašlete na naši adresu:
EUFORIA, s. r. o.
Na louži 939/5
101 00 Praha 10
Případně je odneste na některou z našich prodejen:
Premium Outlet Prague Airport
prodejna DELSEY
Ke kopanině 421
252 67 Tuchoměřice
Obecná poučení k odstoupení od smlouvy:
- K odstoupení od smlouvy bez udání důvodu má spotřebitel právo do 14 dní od nákupu
- Dbejte prosím na správnost uvedeného čísla účtu v zasílaném formuláři
- Při vrácení zboží přepravcem, prosíme o řádné zabalení zboží, aby nedošlo k jeho poškození
- Zasílané zboží nelze zasílat na dobírku; v takovém případě prodávající zásilku nepřevezme
- Zboží zasílejte ideálně v neporušeném originálním obalu a nijak nepoužívané, v opačném případě můžeme odstoupení zamítnout
- Prodávající vrátí kupujícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14-ti dní od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem
- Jestliže spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží
- Více v našich Obchodních podmínkách
V případě jakýchkoliv dotazů se na nás neváhejte obrátit:
+420 722 946 602 (v pracovní dny 9:00 - 16:30)