Reklamace/Odstoupení od smlouvy

Informace k uplatnění reklamace či odstoupení od smlouvy

Reklamace

V případě, že chcete uplatnit reklamaci na vámi zakoupené zboží, prosíme o splnění následujících kroků:

  1. Vyplňte prosím reklamační list, který je ke stažení ZDE.
  2. Vyplněný reklamační list spolu se zbožím zašlete na naši adresu:
    EUFORIA, s. r. o.
    Na louži 939/5
    101 00   Praha 10

    Případně je odneste na některou z našich prodejen:
    Premium Outlet Prague Airport
    prodejna DELSEY
    Ke kopanině 421
    252 67   Tuchoměřice

 

Můžete nám také zaslat e-mail na obchod@mendosinashop.cz, kde nám zašlete vyplněný reklamační list, nebo číslo faktury, případně objednávky, popis závady a přiložte fotografie poškození. Upozorňujeme, že i přesto vás můžeme požádat o zaslání zboží na naši adresu k dalšímu posouzení.


Obecná poučení k uplatnění reklamace:

  • Záruka se vztahuje na vady zboží, které se projeví po převzetí zboží kupujícím během záruční doby
  • Záruční doba je 24 měsíců (pokud není uvedeno jinak) a začíná běžet dnem převzetí věci kupujícím
  • Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně po vyskytnutí závady, aby nedošlo k jejímu rozšíření a v jejím důsledků k zamítnutí reklamace
  • Prodávající nezodpovídá za běžné opotřebení věci
  • Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě
  • Pokud kupující uplatní reklamaci zboží osobně u prodávajícího, je také povinen si zboží (opravené, vyměněné, popřípadě zboží v původním stavu, pokud byla reklamace zamítnuta) osobně převzít; reklamace je vyřízena v den, kdy je zboží připraveno v místě uplatnění reklamace k vyzvednutí kupujícím
  • Pokud kupující uplatní reklamaci zboží zasláním na adresu prodávajícího, tak prodávající taktéž zašle zboží (opravené, vyměněné, popřípadě zboží v původním stavu, pokud byla reklamace zamítnuta) zpět kupujícímu; reklamace je vyřízena v den, kdy prodávající předá zboží přepravci s dodáním na adresu kupujícího uvedenou v reklamaci
  • Při vrácení zboží přepravcem, prosíme o řádné zabalení, aby nedošlo k jeho poškození
  • Zboží zasílané na reklamaci nelze zasílat na dobírku; v takovém případě prodávající zásilku nepřevezme
  • Více v našich Obchodních podmínkách

 

Odstoupení od smlouvy

 Jako spotřebitel máte právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu do 14 dní od nákupu. V případě, že tak chcete učinit, prosíme o splnění těchto kroků:

  1. Vyplňte prosím Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, který je ke stažení ZDE.
  2. Vyplněný formulář spolu se zbožím zašlete na naši adresu:
    EUFORIA, s. r. o.
    Na louži 939/5
    101 00   Praha 10

    Případně je odneste na některou z našich prodejen:
    Premium Outlet Prague Airport
    prodejna DELSEY
    Ke kopanině 421
    252 67   Tuchoměřice

 

Obecná poučení k odstoupení od smlouvy:

  • K odstoupení od smlouvy bez udání důvodu má spotřebitel právo do 14 dní od nákupu
  • Dbejte prosím na správnost uvedeného čísla účtu v zasílaném formuláři
  • Při vrácení zboží přepravcem, prosíme o řádné zabalení zboží, aby nedošlo k jeho poškození
  • Zasílané zboží nelze zasílat na dobírku; v takovém případě prodávající zásilku nepřevezme
  • Zboží zasílejte ideálně v neporušeném originálním obalu a nijak nepoužívané, v opačném případě můžeme odstoupení zamítnout
  • Prodávající vrátí kupujícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14-ti dní od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem
  • Jestliže spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží
  • Více v našich Obchodních podmínkách

 

V případě jakýchkoliv dotazů se na nás neváhejte obrátit:

obchod@mendosinashop.cz

+420 722 946 602 (v pracovní dny 9:00 - 16:30)

Najdete nás i na MALL.CZ